ingemansland, prolog.

Imorgon bär det av.

Då reser jag till ingemanslandet norrland ^^ Och jag kommer dessutom slå mitt längsta-norrut-rekord. Innan var det Uppsala, och nu kommer jag till *trumvirvel*
OXBÖLE!!!
För de som inte vet det så är det några hus som ligger lite norrom Östersund. Det råkar var så att min kusin har flyttat upp dit så nu ska vi upp och hälsa på i samband med en hundutställning. Surprise, surprise!

Men till den 14 timmar långa resan utspätt på två dagar så har jag bunkrat upp med lite filmer och tv-serier.
  • Scrubs, säsong 1
  • The Simpsons, säsong 6
  • A Walk to Remember
  • I'm Not There
  • Donnie Darko
  • Liftarens Guide till Galaxen
  • School of Rock
  • Superhero Movie
  • Sweeny Todd the Demon Barber of Fleet Street
  • The Breakfast Club
  • The Notebook
  • Walk the Line
  • Eternal Sunshine of the Spotless Mind
  • John Tucker Must Die
  • Madagaskar
  • Save the Last Dance
Jag har redan sett typ hälfen av dessa men vad skadar det om man ser dom igen?  ^^

Kärlek
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0