obsession.

Jaa... I brist på annat de senaste dagarna har jag sträckläst manga och läste idag färdigt Fruits Basket. Vet inte om alla vet vad det är, men gud såå söt :) Fast lite sorgligt att den är slut...

Jag får alltid en klump i magen när jag läst klart något som man inte kan vänta en fortsättning på och som är definitivt till ända. Man ligger sömnlös och tänker på handlingen smälter slutet och hittar på egna händelser.

Fast jag har hittat en annan manga nu att stilla mina sinnen med.

(Om jag inte träffar någon verklig person utanför min familj snart kommer jag bli galen!)

Kärlek
Mikaela

P.S Min absoluta favorit från Fruits Basket; MOMIJI <3


Kommentarer
Postat av: ylva.

vill du fika någon dag i veckan? ^^

2008-07-14 @ 01:20:55
URL: http://eingana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0