sameland, last part.

Jag är då hemma igen från Stockholm och Blekinge och ska summera det sista som jag gjorde.

I fredags var vi i Sigtuna. Det är nog en av de gulligaste och mysigaste städerna jag har sett :) Storgatan var typ tre meter bred ^^
Sedan på kvällen träffade jag min moster som bor lite utanför Uppsala och åt mumsig toscakaka.

Dagen därpå hängde jag med mamma till hundutställning igen. Den här gången tog vi tunnelbana och pendeltåg. Och jag lekte sekreterare för en dag ^^

Sedan var det dags för avfärd på söndagen. Färden var riskfri fram tills att vi körde in i en reflexstolpe och pajade en sidospegel. Sedan blev jag avsläppt i Blekinge och Sturkö för att vara lite med Lousie i hennes sommarstuga.

Vi hade det trevligt med våfflor, shopping i Karlskrona och Kreativum, som är ett experimentarium.

Kärlek
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0