Thailand - Koh Lanta

Sista inlagget innan jag kommer hem till kalla Sverige vad jag har forstatt ;-)

Koh Lanta ar varmt och harligt och idag har jag snorklat for allra forsta gangen. Det var otroligt kul och jag onskade att jag kunde hinna med det iaf en gang till innan vi aker hem...
Imorgon blir det elefantridning igen innan vi ska till Krabi for att ta planet till Bangkok och sedan vidare till Kastrup. Annars har jag inte gjort jattemycket har nere mest badat i havet, och man kan nog inte rakna med att det ar en pepparkaka som kommer hem utan mer en krafta ^^

Jag hoppas att ni alla har det bra och jag langtar tilols jag far se er alla for jag har saknat er!

Puss & Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har saknat dig massor bästa mika :*

2008-03-21 @ 22:44:52
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0