reminder.

Jag vill göra reklam igen för hemmamatcher.

Hela tre stycken om två veckor. Och jag tycker att ni som inte har sett oss spela än ska släpa er till Fäladshallen och titta! Om ni inte är intresserade av volleyboll så kanske bara för att se oss i ultrakorta byxor ^^

Första matchen är måndagen den 24 november mot Lugi B klockan 19.00. Jag kan starkt rekommendera den här matchen. Vi spelar mycket bra mot B-laget. Jag vet att vi har en historiainlämning dagen efter, men kom ändå!

Sedan är det sammandrag på söndagen i samma vecka den 30 november. Två matcher! Den första halv 12 mot Åstorp. Förra gången spelade vi på topp mot Åstorp och var nära att vinna mot dem, så vi tar dem den här gången!
Den andra är mot Svedala klockan 16.30. Vi har inte mött Svedala än den här säsongen, men dom brukar spela bra och hamnade högt i serien förra säsongen.

Så:
24/11 19.00 mot Lugi B
30/11 11.30 mot Åstorp
           16.30 mot Svedala

Snälla KOM!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska försöka! :D

2008-11-12 @ 21:39:23
URL: http://lakapekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0