flash before my eyes.

Jag har haft skrivtorka i bloggen på den senste tiden...

Jag ska snart till bussen för att åka in till Lund, ha en lektion ev. äta lunch och sedan hem igen för att skriva på tal, skriva novell eller rensa min garderob. Helst ska jag fixa allt detta den här helgen... Plus, att imorgon förmiddag ska jag sitta ringsekreterare för en liten hundutställning i ca 1-1½ timme och tjäna 50 kr... Sedan har jag ju också en bok att käsa ut till på tisdag.
Jag önskar att dagarna hade fler timmar!

Kärlek
Mikaela

P.S I onsdags skippade jag den sista lektionen och Christian tyckte att jag var såå busig ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

2008-09-26 @ 09:26:44
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: ronja

snarare att man hade mindre och göra :P

2008-09-26 @ 17:46:20
Postat av: Olivia

Jag håller nog med ronja, mindre saker att göra ^^

2008-09-26 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0