trouble.

Idag har det varit en mycket bra dag! Fast morgonen började ju inte toppen...

På samhällslektionen skulle vi på föreläsning klockan tio, så vi skulle mötas tjugo i för att sedan gå till universitetet. Jag är ju så duktig att jag kollar upp att det går en buss kvart över nio så jag hinner till klassrummet och slipper vara "lost in Lund" i försök att hitta till universitetet.
Och vad händer?
Jo, bussjäveln kommer inte! Så jag får ta bussen som går halv tio istället.
Hur är det tänkt att bussen ska hinna till Akrivgatan på ca 7 min så att jag kan hinna upp i klassrummet?
När bussen stannar på Arkivgatan springer jag mot Spyken och precis när jag kommer till hörnet av byggnaden ser jag min samhällslärare som tar sin cykel.
Yes, jag slipper ringa någon för att fråga var de tagit vägen!

Föreläsningarna som handlade om konflikter kring vatten var bra och mycket intressanta.
Efter föreläsningarna gick vi tillbaka til Spyken för att äta lunch och sedan vandrade jag, Emma, Ebba och Ylva på stan ett tag. Jag impulsköpte världens finaste skinnjacka.

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

oh, lägg upp en bild på jackan!

2008-09-19 @ 18:00:59
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Din jacka var MYCKET fin och jag är avundsjuk :o :D

2008-09-20 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0