already over?

Jag vill börja blogginlägget med att tacka för alla fina god jul sms som jag fick som jag inte svarade på.
God Jul till er och alla andra fina människor som läser detta.
Ni är underbara! :)

Julafton var annorlunda, första året som vi firade bara familjen utan någon annan släkt. Men det var otroligt mysigt. Först var det den årliga jakten efter pusselskatten. (Efter alla dessa år med pusselläggande i mellandagarna har jag blivit en liten pusselnörd ^^)
Sedan var det lite städning innan Kalle Anka. Efter julbordet var det julklappsöppnande. Jag fick bl.a pengar, "1001 filmer du måste se innan du dör", körkortsböcker och "Slumdog Millionaire".
Till sist var det Ris á la Malta och jag fick mandelgåvan i form av en liten marsipanbjörn.

Just nu lyssnar jag på ett av världens bästa album av Arcade Fire :).
Lyssna och njuut!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Olivia

Visst är det skönt att bara fira med familjen utan släkt? :D (inte för att det är något fel på släkten men ja^^)

2009-12-25 @ 16:15:26
URL: http://oliviandersson.blogg.se/oliiv
Postat av: ronja

tack för fikan det va sjuuukt mysigt. och välbehövt att prata av sig. det känns skönt att vi alltid har varandra ändå :*

godjul

2009-12-25 @ 18:29:42
URL: http://ronjamissler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0