conny.

Det har varit en fullsatt men mycket bra helg.

I lördags gick jag upp vid 8 för att vara inne i Lund halv tio och sitta i sekretariat för Lugi herrar C. Det var en väldigt rolig match att titta på :-)
Sedan gick jag i stan lite för att köpa lite småprylar.
Hemma vid två och tre var det iväg till morfar för att fira honom, sedan klockan halv sex tog jag bussen in till Lund igen för att en timme senare möta Shirin och Ylva och ta bussen till Moa som hade lite filmkväll :-)

Efter en natts sömn var det iväg till Lund igen för att spela volleyboll :-)
Två matcher ingen vinst, men i sista matchen mot Lugi damer B spelade vi superbra och alla var så duktiga!

Dessutom fyller min syster år idag.
Grattis! ;-)

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

grattis till henne!



btw, såg inte ditt sms förens vid 4! :(

2009-02-08 @ 21:50:34
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Emma

grattis till din syster!

2009-02-09 @ 09:04:43
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0