irritation.

Ont i magen.

Inte av kvinnliga besvär eller magsjuka.

Ont i magen som ett resultat av min egen personlighet och mitt sätt att skjuta upp allt till sista stund.

Ändå kan jag inte förstå varför jag inte kan koncentrera mig om jag inte har tidspress.
Varför allt jag gillar ska gå för allt jag borde.

Jag hatar mitt förgågna jag som inte gjorde något så att mitt nuvarande jag sitter med all skit i sista stund och mitt framtida jag, som jag vet kommer göra samma sak som mitt förgångna jag.

Jag gillar inte mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: rååå

men jaaag gillar diiiig alltiiid! :D

2010-04-05 @ 20:53:14
Postat av: emma

dumt :( du ska få en stor kram av mig imorgon! saknar dig och gillar dig otroligt mycket min vän! <3

2010-04-05 @ 21:17:25
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: ylva

avståndskramar projektarbete? >< och jag förstår tyvärr precis vad du menar, haha. det går säkert bra <3

2010-04-05 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0