in sickness and in health.

Knappt hade höstlovet börjat innan jag blev sängliggandes för att kurera höstens värsta förkylning. Även lagom till seriens första match och Muse konserten (typiskt mej att bli sjuk just då allt spännande och roligt händer...). Jag som annars inte hade mycket inplanerat på lovet hade ännu mindre att hitta på nu. Iofs kände jag mej tillräckligt frisk på både lördagen och måndagen för att både spela match och se Muse :)

Men något som jag inte rekommenderar är att stå och sjungskrika i nästan två timmar med lite småont i halsen sedan innan, att dessutom stå ute i kallt regn sisådär en och en halvtimme innan man kommer in hjälper ju inte...
Det gör ont dagen efter kan jag berätta för er!

Förövrigt hade jag tänkt att jag skulle träna en del också, men det har det ju inte heller blivit av :'(

Projektarbetet har inte heller gjort sig själv (kan ni tänka er! :O), så det är väl något jag får ta tag i på söndag och/eller måndag.

*host, host*
Mikaela

Kommentarer
Postat av: parre

krya på dig darling!

2009-10-31 @ 00:15:09
Postat av: Shi

Krya på dig! <3

2009-10-31 @ 08:55:05
Postat av: Emma

krya på dig!!

2009-10-31 @ 11:39:17
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Emma

du!! jag saknar dig med <33 jag har något kul att berätta på tisdag!! :D:D

2009-11-01 @ 21:16:35
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0