grades.

Idag slutade jag vid 2 efter att ha fått reda på mitt engelska betyg, vilket jag inte kommer lägga upp här. Inte för att jag direkt besviken över det, mer det faktum att jag inte hade tänkt lägga upp något betyg överhuvudtaget här.

I alla fall, när jag kom hem fixade jag glass och chokladsås, satte mej ute i solen och läste ut Siddhartha. Jag måste säga att det är en otroligt tänkvärd bok. Läs den!
Så snart ska jag väl snart börja på bokrecensionen som ska vara inne på måndag.

"När någon söker händer det lätt att hans öga bara ser det han letar efter, att han inte kan hitta, inte kan släppa in något annat, därför att han alltid tänker på det sökta, därför att han har ett mål, därför att han är besatt av sitt mål. Att söka betyder att ha ett mål. Men att finna betyder att stå fri och öppen åt alla håll och inte ha något mål."

Men nu ska jag titta på Gilmore Girls.

Kärlek
Mikaela

P.S. Ni som har följt mitt högtalarelände, Jag har inte fått några nya, än. Men tillsvidare använder jag hörlurar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0