everything i sow has been swept away

"Kom låt oss gå härifrån
Låt oss resa nånstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann"


Nu när man har blivit van att skriva blogg så ofta som varje deg är det konstigt att jag inte haft tid till det på hela helgen... Men den har varit mycket bra och deppen från i fredags släppte, men kom tillbaka idag efter skolan... Dö, vad jag inte gillar när man tappar kontakten med sådana man trodde skulle vara förevigt.

Men helgen var rolig och jag kan berätta att även jag har fallit för grupptrycket och skaffat FACEBOOK! Så där kan ni också träffa mej numera.
Men iallafall. I lördags åkte jag ut till Louise för att titta på Eurovision Song Contest och vi hade roligt med att dissa alla bidragen, och skratta hysteriskt när Björn Gustafsson presenterade Sveriges poäng. På söndan åkte jag hem med buss som tar en timme totalt... Och jag var nära att missa bussen från Södervärn hem till Dalby, om jag hade missat den hade jag fått vänta en timme på nästa buss. När jag väl kom hem var det en timmes marginal för att göra sig iordning och käka lunch innan vi skulle köra iväg till Domsten som ligger lite norr om Helsingborg. Där träffade jag Johanna som jag inte har träffat på tusen år.
Lite otroligt att vi har känt varandra nästan hela livet. När vi hade vattenkoppor satt vi och jämförde med varandra på våra pappors jobb ^^

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

Facebook är tråkigt. :(

2008-05-26 @ 23:19:01
URL: http://piwa.blogg.se
Postat av: Emma

Vad bra att din helg var bra, för det är du värd mika eftersom du är så himla bra

2008-05-27 @ 10:24:00
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0