i was alone, falling free

Idag har jag haft två lektioner... Eller en seriös eftersom den ena lektionen var idrott. Såå, den seriösa lektionen var Historia vilket är otroligt intressant för tillfället. Kalla Kriget rules my world! ^^

På matten var jag på en föreläsning istället, frivillig men Matte eller föreläsning? Hmm... I min värld var valet inte såå svårt. Fast jag är glad över att jag gick på föreläsningen och även fast den ordnades av den Kristna Skolgruppen var den inte inriktad på just kristendom och att man måste tro på den utan mer på tron i allmänhet och de val vi gör i vår vardag. Även ateister är troende!

Och jag åkte med min och Emmas gemensamma taxirörelse idag, Dalby City Cykeltaxi, till idrotten. Jag kan starkt rekommendera den, den är trevlig och billig + man får se Lund med en lundabos ögon! ^^

Kram Mikaela


Kommentarer
Postat av: Parre

Jag tog sovmorgon. :D

2008-05-21 @ 20:59:44
URL: http://piwa.blogg.se
Postat av: Emma

Vår taxi is tha shiet! Äger ut allt annat :D

2008-05-22 @ 22:19:04
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0