recognition.

Jag har börjat bli dålig på att uppdatera bloggen... Fy på mej!

I tisdags hände en väldigt random grej.
Precis när jag går utanför min dörr ser jag att bussen som går från mitt hus ner till centrum står vid stationen och jag springer till den för att för en gång skull kunna slippa gå ner till busstationen, för att gå ner till busstationen är bland det tråkigaste jag vet.
I alla fall när jag anfådd efter den lilla joggingturen mellan huset och bussen, kommer på den och trycker ner busskortet i läsaren frågar busschauffören, som jag aldrig tidigare träffat, om jag heter Bernro i efternamn.
Det har jag aldrig hört från en främling innan! :-O

I onsdags avslutade jag också retorikkursen. Skönt och lite sorgligt också. Jag kommer sakna Bonde och min fina, roliga retorikgrupp... Men jag får sovmorgon till tio på måndagar och sluta tidigare på onsdagar :-)

Förövrigt så borde jag egentligen vara i Lund och träna nu, men sedan i onsdags är jag förkyld och jag har mest gått i skolan för att jag har haft en massa grejer att göra inte för att jag har varit tillräkligt frisk för att vara där.

Men helgen ägnas åt kurering och jag har ordinerat mig själv massor med te, honung och vila.

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

du får krya på dig! *

2009-01-16 @ 19:54:43
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0