För att hålla er "up to date":

Nu var det mycket längesedan jag skrev i bloggen...

I fredags åkte jag direkt till Danmark efter skolan för att vara på min kusins konfirmation. Första gången som jag åkte tåg helt själv :-S
Men det gick bra :-)
Fast man måste åka in på vuxenbiljett och det suger eftersom det är dubbelt så dyrt... Det var en 19-årig tjej som inte visste detta och jag satt och var nöjd med att jag slapp konfrontera konduktören med att jag inte vistte osv ^^
Det var iaf jätte trevligt på konfirmationen och jag träffade min kusin Linnea som jag inte träffat på jättelänge :-D

Sedan i lördags var det fullt ös medvetslös hela dagen. Jag vaknade vid halv sju vilket jag har börjat göra på den senste tiden... :-S Sedan städade jag nästan hela huset på förmiddagen.
Klockan halv tre kom Ronja, Sofie och Olivia och överraskade mej med tårta och ballonger :-) Det blev barnkalas för att fira mitt sista år som omyndig ^^ Och dom hade gjort världens gulligaste bildspel till mej :-)
Efter att de hade stuckit var det dags för mej att sticka ner till busstationen för att plocka upp Emma, Ida, Rebecca och Ylva. Vi fixade till tacos och så kom Shirin, Parasto och Johanna. Senare på kvällen kom även Moa och Amanda. Vi spelade Guitar Hero och hade mysigt. :-)

I söndags gjorde jag ingenting mer än titta på OC ^^

Igår var jag på en föreläsning där det var en som hade varit fånge av kommunisterna i nästan tio år! Han var otroligt bra och jag fick en kram av honom! Annars gjorde vi inte mycket vettigt igår mer än föreläsningen och historia... Träning på kvällen och det märks att jag inte har hållit mej i form sedan Thailand ^^

Nu så har jag gjort klart geografi arbetet och senare idag ska jag på en Engelska teater så det blir intressant. Så det blir inte mycket vettigt idag heller.

Kram Banan
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Like your blog!

2008-04-25 @ 10:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0