back in black.

Det är måndag.

Vilket betyder att skolan har startat igen och första hela skolveckan på terminen.
Jag vaknade i morse och hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata. Jag blev lite nervös eftersom min första lektion var retorik. Men det gick bra och jag har klarat mej utan större bekymmer idag.
Nu håller jag bara tummarna att det funkar fram till träningen ikväll. Första ordinarie träningen på säsongen måste man ju komma till... Särsklit eftersom det är träningsläger i helgen och man vill ju inte verka föör otränad.

En bidragande orsak till mitt halsont kan vara att jag stod ute i förrådet i lördags och målade bordet som snart är klart :) En målning till och jag kan montera ihop det :D
I lördags spaklade jag också. Så det blev en hemmafixar-dag och jag kände mej otroligt duktig :)
I söndags var jag bara hemma och tog det lungt och tittade på scrubs :)
Jag älskar den serien. Är man ledsen eller bara vill ha ett gott skratt kan man titta på den ^^

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

scrubs är underbart :D älskar det!

2008-08-25 @ 16:51:36
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Parre

Men vänner är ju bättre!

2008-08-25 @ 18:04:39
URL: http://piwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0