the knight, the table and the wardrobe.

Har inte skrivit så mycket de senaste dagarna har jag märkt...

I helgen började vi på min garderob! Wohoo :) Nu ska jag äntligen få plats med alla grejer och inte ha det utspritt i hela rummet ^^
I och med detta blev det även en tripp till IKEA och byggmax för att inhandla garderobsdörrar och spånskivor samt att titta på inredning.

I måndags var jag och pappa och såg the Dark Knight på bio också. Jag kan bara säga att den var grymt bra! Och the Joker passade Heath Ledger som handen i handsken.

Jag har även varit i målar tagen och börjat måla på ett bord som har stått ute i förrådet i två år och bara väntat på att få ett nytt utseende. Så grundfärgen ströks på i tisdags. Men nu på morgonen när jag kände mej flitig så visar det sig att täckfärgen är slut.

Sedan är det också snart Malmöfestival!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Shee

jag har inte träffat dig på en evighet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SAKNAR DIG <333333333333

2008-08-14 @ 13:57:58
Postat av: moa

malmöfestivalen blir najs!

2008-08-15 @ 21:25:03
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0