sunday bloody sunday.

Då var de hektiska helgen överstökad och en hektiskt skolvecka ligger framför mej istället :-S
Jag skulle verkligen behöva en extra helgdag!

Men helgen har varit så otroligt kul!

Det började på lördagen med Mamma Mia! i Malmö klockan 15:00. Vilken känsla och så himla kul att se, skådisarna var otroligt bra och det enda jag var lite less på var att man inte såg ansiktena ordentligt så man kunde inte särskilja dem från varandra.
Sedan var det bussen hem som stannade på busstationen i Dalby 19:22 där jag stod och väntade på att dra vidare ut till Torna Hällestad för att fira Ebba 18 år. Grattis!
Det var superkul och det var inte mycket jag satt ner utan jag var mest och röjde på dansgolvet.

Jag, Emma och Ida blev hämtade av mina kära päron vid 1 och då var det bara att gå hem och lägga sig. Emma sov över här och åkte igen nästa mogon med halv åtta bussen till Malmö, så jag var ju också tvungen att släpa mig upp vid kvart i sju.
Halv 10 tog jag och pappa bussen in till Lund för att jag skulle spela sammandrag. Först mot Åstorp sedan mot Svedala.
Kom hem igen halvt död av trötthet vid 19:00.

Och jag har absolut inte hunnit med att plugga...

Kärlek
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0