09:34 Torsdag morgon

Jaa... Här sitter man hos morfar och väntar på att skolan ska börja...
Och den börjar först 11:25 och "de é naajs" ;-)

Jag har redan hunnit göra ett antal läxor och pluggat inför matteprovet på fredag de senaste 24 timmarna. Det var ovanligt måste jag ju säga ^^
Känner att jag har börjat ta skolan på mindre allvar sedan jag började gymnasiet. Jag måste verkligen börja skärpa mig om det ska bli något av mig.

Kram Banan Mikaela

P.S Jag tycker att ni kan börja kommentera lite för då skulle jag bli en glad lax :-D

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kommenterar. usch, jag vill inte ha matteprov >

2008-02-07 @ 10:12:00
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0