Fucked up.

Det har verkligen inte varit mina två dagar de senaste dagarna...
Igår glömde jag bort TRE grejer som jag borde gjort + att internet fuckade sig TVÅ gånger på en halvtimme...
Idag så fuckar sig IV-valen rejält, och det är sista dagen som man kan gå in på internet och välja (-_-') Så jag har skrivit ett mail till spyken och frågat vad jag ska göra...

Men jag är ändå glad, för nu har jag sportlov, och efter sportlovet är det en och en halv vecka kvar tills jag lämnar kalla Sverige för betydligt varmare Thailand!
Jag läängtaar!

Kram Banan Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kommer sakna dig när du är i thailand. Du kan inte bara lämna mig sådär

2008-02-14 @ 17:14:16
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0