Volleyboll dag

Idag så var det volleyboll för hela slanten med en match mot Helsingborg.
Det gick som det gick och vi var inte på topp idag... Med halva laget halt och lytt förlorade vi med 2-3

Efteråt stannade jag kvar i ca 5 minuter för att titta på småkillar som skulle spela ett sammandrag. Jag hittade en liten kille i Fäladens lag som var skrämmande lik han den lille killen i "This is England"!
Helt Sanslöst lik!
Han var ju också huvudet kortare än resten... Liksom han i filmen!
Shit asså...

Jaja, men nu sitter jag mest och softar.

Kram Banan Mikaela

Kommentarer
Postat av: yda

Jag har inte sett den filmen!
Hälften jag frågat påstår att den är bra,
andra hälften dålig. Hmm... Borde jag se den?

2008-02-12 @ 18:02:15
URL: http://vitryss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0