sameland, part one.

Första dygnet i Stockholm. Det har varit najs.

Vi har gått på stan, eller snarare Vällingby centrum som inte är Stockholm, och shoppat. Jag shoppade bara en tröja på Gina Tricot. Den är varm och mysig och den var på rea. Det gillar vi!
Sedan har vi varit och hälsat på gamla bekanta som det så fint heter. Eller föredetta grannar som jag säger. Jag är tydligen lång enligt dem ^^

Min resa förlängs även med ett par dagar. Då mamma och pappa lämnar av mej i Blekinge på vägen hem så jag kan spendera lite tid med Lousie på hennes sommarställe, eller något i den stilen. Plus vi har äntligen kommit fram till en film som vi ska se.
Mamma Mia!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0