Ad perpétuum

Jaa... Här sitter jag och pluggar :-S

Helgen var najs. Hälften av klassen stack till Siesta så jag hade softa dagar med Parre, Ylva, Moa och Amanda. Torsdag och fredag började jag plugga till historia och geografi som det är prov i på onsdag och torsdag. Det är nog det tidigaste jag har börjat pugga inför ett prov, Någonsin!

På lördagen stack jag in till Malmö med Parre, Ylva och Moa. det var najs! Vi gick in i en massa dyra affärer och en massa second-hand affärer. Jag köpte en Scarf från Monki som är jättefin och gullig :-)

I söndags var det näsan i böckerna igen för att plugga...

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

jag har ångest, jag började plugga idag. ><

2008-06-02 @ 21:23:23
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Varför stack inte du också på siesta?



För att svara på din kommentar på min blogg:

Ja, jag ska vara massor i skåne i sommar!! :D

Typ i 3-4 veckor i juli. underbart.



love <3

2008-06-03 @ 08:03:54
URL: http://linneabarkenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0