more complaining.

Jaa, förra inlägget var lite surt, och det kommer detta också vara...

Allt går bara fel de senste dagarna, igår kväll skulle jag skriva ut mina fina renskrivna anteckningar från Geografin till provet som jag ska ha idag. Men skulle datan sammarbeta? Nej! Det skulle den inte. Jag kunde höra den skratta åt mina försök för att få den att starta. Men iaf, så jag tänkte; Jag skriver ut dom imorron bitti, då borde den ju funka igen. Mern, nej. Så var inte fallet. Den skulle fortsätta vara helt svart och skita i att jag har ett rätt avgörande prov för mitt geografibetyg idag.
Så just nu är pappa nere och hämtar det hos morfar som varit så snäll att skriva ut det åt mej.
Räddaren i nöden! <3

...
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

vad snäll morfar du har :) tur att det löste sig tillslut! Dina anteckningar var jättebra :)

2008-06-05 @ 11:11:15
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: moa

datorer hatar mig, jag tror att datormaffian är ute efter mig. jag förstår och lider med dig

2008-06-05 @ 16:17:24
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0