random.

Nu har jag gått ut mitt första år på Spyken och jag har blivit förkyld av alla studenter i sisådär väder.

Igår var skolavslutningen och den var bra :) På kvällen stack jag in till Demo på en spel- och filmkväll. Det var mysigt. Annars har jag inte gjort mycket idag. Blir väl en lugn filmkväll med syrran.
Men just nu njuter jag av att ha en läxfri helg.

Det hände en konsig grej idag också. En som jag inte hört av på ett halvår frågade om vi skulle träffas i sommar :O Vi har knappt haft någon kontakt alls efter att vi började gymnasiet...?!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag åker till skåne imorgon! :)

2008-06-15 @ 17:52:32
URL: http://linneabarkenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0