sameland, prolog.

Nu sitter jag i ett gult hus på en ö kallad Ekerö som ligger lite utanför Stockholm.
Jag har suttit ca 6 timmar i bil för att komma hit.

Och hur fördriver man den tiden?
Jo, jag har blivit expert på detta efter ett antal resor fram och tillbaka genom mina sjutton år på jorden. Man kan (om man inte lätt blir åksjuk) läsa en bra bok, för mej är det just nu Liftarens Guide till Galaxen, en tegelsten till bok men bra och konstig. Sedan varvar man med lite musik och stänger ögonen lite. Sedan om man är väl preparerad har man en bärbar dator eller dylikt och tittar på en film. För mej och mina syskon blev det Populärmusik från Vittula. Mycket bra film! Även boken är läsvärd.

En rolig grej. För att komma till Ekerö är ett alternativ att ta bilfärjan som går från Fittja ^^

Kärlek
Mikaela


Kommentarer
Postat av: ida igen

Populärmusik fr. Vittula är en väldigt underhållande och rolig film!

2008-07-02 @ 23:52:33
URL: http://vitryss.blogg.se/
Postat av: moa

Handen ligger mellan Fittja och Trosa:D (förlåt, jag kunde inte låta bli)

2008-07-04 @ 21:23:32
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0