thoughts.

Usch, jag orkar fortfarande inte skolan... Och jag är något depp idag, och otroligt mycket sur på dom jävla bussarna som inte kan passa sina tider!

Hade cooperstest i skolan och det sved som fan. Eller gjorde mer ont, men det sved mentalt. Sen så badade vi och det var lite mer najs :-)

Sen så när man skulle ta bussen är den tio minuter sen och så är det ngn unge som sprungit runt i bussen, trillat och slagit sig i munnen eller ögat. Så ambulans och polis kom till busstationen, och jag blev sur som fan för jag ville hem och lämna av alla mina väskor och slippa tyngden. Men nänä. Jag fick glatt vänta till 162 kom, och missa 175 som tar mej ända hem. Så jag fick gå och konka två jävla väskor hem i en enda lång uppförsbacke!

...
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

jag lider med dig kära vän!

2008-06-04 @ 23:17:21
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Emma

jag lider precis som parre med dig my dear friend <3 jag ska krama dig extra mycket imorgon i skolan :):)

2008-06-04 @ 23:25:26
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja verkligen, jävla unge som var tvungen att göra illa sig. Man skulle nog bara ha låtit honom ligga på marken och blöda och inte tillkallat ambulans, så skulle du ha kommit hem bekvämt. Det skulle ha varit så mycket bättre. haha, låt ironin klinga.



Men du, vad är ett "coopertest"?

<3

2008-06-06 @ 18:40:28
URL: http://linneabarkenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0