Trött så trött...

Hemma i Sverige igen efter 12 timmars flyg Bangkok - Kastrup.
Det är väl skönt på ett sätt men klart att man saknar värmen. För 31 grader i vattnet är inte fy skam det ^^
Men nu när man har kommit hem känns det ändå rätt overkligt att det har inträffat, man har minnena där men den stora omställningen mellan kylan här i norr och värmen där nere gör det hela till en saga som hände för längesedan.

För att lämna Thailand som ni nog kommer att höra en hel del om face to face, så har börjat fundera på om jag ska ta och återuppta mitt skrivande på en fantasyroman eller liknande. Grunden var bra tycker jag men jag saknade inspiration och tappade det efter typ 6 sidor...
Hmm... Det tåls att funderas mer på.

Jaja, jag hoppas alla har det bra och är glada och så för jag är trött men glad och jag hade tänkt att gå och lägga mej tidigt idag.

Kram Banan
Mika <3

Kommentarer
Postat av: Piwa

home sweet home!

2008-03-24 @ 00:52:29
URL: http://piwa.blogg.se
Postat av: Emma

nu är du hemma och jag är glad! :D

2008-03-24 @ 22:23:47
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0