i'm slowly fading away in your eyes

Jag blev glad idag, för idag hittade jag en berättelse som jag har letat efter. Den påbörjades för ca 1 år sedan. Den försvann när jag fick min nya dator. Så nu är det bara att vässa fingrarna för här ska skrivas :)

Förövrigt har jag idag haft excelprov och det gick ok. Och så hade jag muntligt nationellt i engelska vilket gick bra tycker jag.
Det var även allra sista träningen innan sommaren. Buhu... Fast jag har lovat mej själv att sätta ihop värsta satsiga träningsprogrammet för att hålla mej iform. Och förhoppningsvis blir det även lite beach i sommar om jag hittar någon som vill vara med. (Hint ;-)

Kram Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

Jag kanske kan spela med dig, fast jag är rätt dålig. xP

2008-05-16 @ 23:06:37
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0