Mikey's here and ready to rumble

Nä, nu tycker jag att man kan börja kommentera lite i denhär fina bloggen.... Jag känner mej så ensam :'-(

Helgen har varit bra även om den inte är slut riktigt ännu. Louise kom igår och vi hade det mysigt med att titta på Rent (Lika bra som alltid :-) och August Rush (Kunde haft ett bättre slut :-/). Usch , jag måste klara mig i två veckor utan att träffa henne... Hur kommer jag klara mej?

Och snart så måste jag ner till busstationen  för att hämta mina lagkompisar till ett spelarmöte som ska vara här hemma hos mej.

Kram Mikaela
(Ang rubriken; jag har ingen förklaring mer än att det lät coolt ^^)

Kommentarer
Postat av: Emma

du är aldrig ensam mika, jag finns alltid här! (även om du inte vill det :P)

2008-05-07 @ 22:31:30
URL: http://gatanfram.blogg.se
Postat av: Parre

Jag har inte sett rent. :((

2008-05-07 @ 22:35:15
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0