Snel Hest

Det är ny månad och jag hade det trevligt i Hässleholms innersta skogar med mamma, syster och fin-fina islandshästar. Till att börja med körde vi fel för att någon (dvs jag ^^) läste lite fel på vägbeskrivningen. Sedan när vi kom fram var vi 4 timmar för tidiga... -.-

Men när vi sedan kom ut i skogen var det inga problem det var hyfsat väder för det regnade inte! Jag hade en häst som hette Stjarna och var hur fin som helst och lagom lugn och snäll då jag inte har suttit på en häst på nästan ett år... Vi råkade också ha tur med vädret för precis när vi kom in i stallet började dropparna falla från himlen.

Mycket trevlig och jag har saknat att sitta på hästryggen lite.

Kram Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0