come on.

Söndag och helgen är över om 3 timmar och 49 minuter.

Idag var det ju match. Och det gick bra. Vi vann med 3-0 i set :-D
Det var otroligt roligt liksom alltid :-)

Nästa lördag har jag två matcher till en mot Lugi B och en mot Åstorp.
Om ni har lust och eller bara vill fördriva tid kan ni ju komma dit ;-)
Lugi B: 13:00
Åstorp: 15:30
Båda i Fäladshallen C.
Vänta er inte mycket publik utan om ni kommer är det i princip ni och några föräldrar som står ut för att det är ens barn ^^
KOM!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Parre

GRATTIS! :D



Jag ska försöka komma! :)

2008-10-19 @ 22:16:09
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Emmaa

jag är borta, så jag kan inte :( annars hade jag gärna sett dig spela!

2008-10-20 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0