cousin.

Efter att ha snackar med kusinen är det nästan 100 % bestämt att jag ska upp till henne i Uppsala ngn helg i november och titta på deras nya lägenhet :-D
Jag saknar henne... Det var så längesedan jag såg henne.

Jag har också tittat på den gröna skjortan, eller rättare sagt inte tittat på den eftersom den verkar vara slutsåld! Innan jag har hunnit köpa den! Fanfanfan...

Men jeansen och pälsbollen är kvar :-)

Och för alla som vill veta hur det gick i lördags:

Hah, nu trodde ni att ni skulle få veta det va?
Men ni skulle varit där om ni vill veta resultatet, nu får ni allt vänta tills ni träffar/pratar/chattar med mej nästa gång ^^

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Shingeling

1. GAAAAAAAH, jag ska också upp dit inom en snar framtid. Eller ja, jag ska åka til Stockholm... men det är ju beläget ganska nära Uppsala.



2. HUR GICK DET? Vann ní? Kom igen, berätta!



3. Var finns skjortan tillgänglig? Kommer den från HM, eller?



4. Vad gör alla, inklusive dig, Mika, på onsdag?

2008-10-27 @ 16:34:39
URL: http://lakapekis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var ju inte ens i Skåne i lördags, kunde ju inte gå! du är elak som inte berättar..

men .............

jag tror att det gick bra ! haha! jag läste din tanke nu :D

2008-10-28 @ 16:19:03
URL: http://vitryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0