un, part two.

Sista dagen för FN-rollspelat med debatter.
Först i de olika utskotten, jag satt i de mänskliga rättigheterna och drev frågan vad man ska vidta för åtgärder mot folkmord, sedan blev det debatt i "generalförsamlingen".
Så jag stod uppe på podiet i generalförsamlingen och höll tal om varför man skulle rösta på vår resolution.
Lika nervöst som alltid, med klump i magen och darr på rösten, men det känns som om det blir bättre och bättre. Jag önskade Bonde kunde sett det ;-)

Sedan var det volleyboll träning, vilket var kul även om jag var väldigt trött efter den intensiva dagen.

Vill påminna om matcherna imorgon ;-)
13.00 mot Lugi B
15.30 mot Åstorp (kan ev. börja tidigare)
Vi gillar publik ^^

Den högt ärade delegaten från Tyskland
Mikaela

Kommentarer
Postat av: ida och magnus

My name is Bond(e).

Magnus Bond(e)

2008-10-26 @ 21:44:26
URL: http://vitryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0