unfair.

Jag har resfeber.
Inte resfeber sådär innan man ska ut och resa utan en resfeber som man får när man inte ska ut och resa men alla andra i ens lilla omkrets ska.
Ida åker till Grekland.
Emma till Sevilla.

Och, det värsta av allt mamma och min LILLASYSTER ska till USA.
Jag trodde minsann att man fick lite förmåner av att vara äldst. Men så är det visst inte... Min lillasyster får åka utomlands ensam med mamma innan mej! Och till New York dessutom!
Det värsta är också att mamma verkar inte riktigt förstå varför jag är besviken...

Men det är väl bara att önska alla en bra resa, och hoppas att ni har det bra!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Emma

du kan hoppa in i min resväska och följa med till sevilla? :)

2008-09-27 @ 10:46:39
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Parre

jag vill också resa. :(

2008-09-27 @ 12:22:13
URL: http://piwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0