twothousand and nine.

Första inlägget på det nya året.

Och jag har kommit till insikt under 2009 att jag är så otroligt lat av mig. Jag "pallade" inte ta mig in till Lund på nyårskvällen för att fira ankomsten av det nya året med mina vänner. Jag inledde istället det nya året i Dalby med min familj och faddrar och de vackra fyrverkerierna, för att sedan skratta lite åt Scrubs.

Annars har jag också kommit fram till att jag absolut inte är en "festprisse". Det kan vara kul och så men jag är mer för filmkvällar och bara mysa istället.

Igår träffade jag förövrigt Linnea och tog en lång promenad i kylan och mörkret i Skrylle. Det var hur mysigt som helst (och lite läskigt) att gå när det var beckmörkt runtom oss. <3

Jag har efter rekommendation från Ylva börjat titta på en ny serie.
Skins.
Den är såå bra, se den!

Kärlek
Mikaela

Kommentarer
Postat av: Moa

jag var inte heller inne i lund på nyårsafton... jag hängde ute på gunnesbo o firade antinyår..

2009-01-02 @ 15:25:35
URL: http://ruterfem.blogg.se/
Postat av: ylva

jag sa att du skulle tycka om den ju! ^^ och säsong tre börjar typ.. idag?

2009-01-04 @ 20:09:53
URL: http://eingana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0